vineri, 8 iulie 2011

Capitolul 2 -Ce am facut sa merit una ca asta ?

Bine ...deci asta e chiar ciudat .Ce am facut sa merit un asemenea lucru? .Nu numai ca prietena mea era un spiridus vesel si plin de energie pe deasupra vorbea mereu despre fratele meu Jasper.Asta nu mai poate continua  ,si totusi nu puteam sa-mi desprind mintea de la imaginea ei ,a ingerului meu pe care l-am parasit crud si fara pic de compasiune .Ce puteam face in continuare decat sa suport destinul pe care mi l-am creat si in care ea nu a fost inclusa.
   Si uite ca tragedia mea o sa fie din ce in ce mai rea, mai ales dupa cina din seara acasa la parinti unde a fost invitat si Jasper ..iar daca vine el binenteles vine si Bella .Si acum imi aduc aminte cum ne-am cunoscut, si ce dragoste la prima vedere a fost .
Flashback :
-Scuze ca am dat peste tine ...spuse Edward grabit .
-Nu e nimic ,eu sunt de vina nu pot sa merg nici 5 cm fara sa ma impiedic de ceva ! zise Bella fara interes .
-Apropo ,eu sunt Edward Cullen ...daca nu ma insel avem ora de franceza impreuna...(iar cand am privit-o am stiut ca acesta avea sa fie inceputul unei povesti frumoase de dragoste )
-Isabella Swan dar mie imi place mai mult Bella ..daca nu te superi
-Binenteles ca nu Bella ...suna mmm romantic ..e nume italian?
-Asa se pare ...mi-a facut placere sa te cunosc ,acum trebuie sa plec ...

Flashback end

Dar acum ,cand ma gandesc nu stiu ce simt pentru acea fata cu ochii verzi ,calzi si iubitori .
Uneori simt o rana adanca in piept ,datorita despartirii noastre si mi-as dori sa pot sa fac ceva, dar am stiut din prima clipa cand a plecat ca mi-a luat si inima cu ea.Chiar nu stiu pentru ce imi este de folos aspectul fizic ,cand stiu ca ea nu este langa mine .
Am auzit usa trantindu-se . Asta e sigur Alice ,si chiar nu stiu de ce sunt cu ea ,cand ea simte ceva pentru Jasper .Poate pentru ca imi aduce aminte foarte mult de Bella . Alice este o fata chiar draguta ,dar niciodata nu o sa o vad mai mult decat pe o prietena foarte buna ,ceea ce este foarte ciudat deoarece  o sa  locuim impreuna .
-Buna pufulete ! zise ea entuziasmata
-Buna Alice
-Presimt ca aceasta seara o sa fie una deosebita ...stii ceva de Jazz?
-Pentru a mia oara Alice , binenteles ca o sa fie acolo .
-Nu te impaconta...Sa nu faci riduri ursulet! :x
-Impacienta pisicutzo..Vai da ce desteapta esti ! raspund eu sarcastic
- Nu poti sa le ai pe toate..Nu e destul ca is asa frumoasa...Sormea e desteapta..Eu frumoasa..Deci cred ca vrei prea multe..
-Auleu Alice , cum de am ajuns eu cu tine pe cap ? intreb in timp ce imi dau palme peste parul ciufulit
-Ai parasit-o pe sormea fiindca o iubea Jazz..Si ai iesit cu mine deoarece amandoi sufeream din dragoste..Cam asa au decurs lucrurile..
    Ma simteam intr-un fel prost ca Alice vedea asa lucrurilee..Nu era vorba neaparat de faptul ca Jazz o iubeaa, ci de faptul ca eu nu eram destul de bun pentru ea si mai apoi aflasem ca deja ma inselase cu fratele meu.Alice avuse grija sa imi povesteasca cum ii gasise in pat  pe amandoi chiar la aniversarea mea si a Belle’i cand implineam 1 an  de cand suntem impreunaa..
  Trist dar real..Am suferit mullt si am crezut ca acele rani nu se vor inchide niciodata..Si asa a si fost..Nici macar acum , dupa atata timp nu am putut sa o uit..Privirea ei blanda , zambetul angelic , buzele moi si catifelate, parfumul imbatator...Iubeam la ea abosolut tot..Era perfecta ! J
   Un inger menit sa ma distrugaa..Sa imi omoare iubirea  si sa imi asasineze fericireaa..
  Tradarea ei ma facut sa nu mai am vreodata incredere intr-o faat sau sa m-ai dau o sansa iubirii.. Desi incerc sa ma indragostesc de Alice , micuta mea Alice esuez in cel mai jalnic mod posibil..Ajung sa o compar pe Bella cu ea in orce...Ajung sa o vad pe Alice ca fiind cu adevarat Bella...
    Multi se intreaba cum de eu , un baiat rau , a ajuns sa fie ranit de o fata care pare un inger cazut din cer.... Ciudat dar adevarat,,
    Langa ea descoperisem fericirea , zambeam in fiecare secunda si ma bucuram de viata...
Si acum imi mai amintesc primul sarut de la cafeneua din coltu strazi , prima intalnire la restaurantu ei preferat din Milano , vacanta in Romania-Brasov..
  Tot ce tine de ea mi’a ramas adanc intiparit in minte...Pana si roseata din obraji si rasul ei timid...
    Niciodata nu o sa o uit..Dar o sa incetez sa o iubesc intr-o zi..Iar cand aceea zi va veni , ma voi arunca in brateel razbunarii si voi avea grija sa plateasca amandoi pentru toata suferinta mea..A mea si a lu Alice..
    -Edward bro , zi-mi te rog ca Bella o sa le aduca si pe Rose si Hanna la cina..Adica sincer nu stiu ce incerci tu sa faci cu Alice , dar eu chiar vreau sa ii marturisesc lu Rose dragostea mea pentru ea..Nu mai suport sa tin totul inchis in mine.. ! se planse Emm , varul Bellei
   - Hey , si eu vreau sa ii zic Hannei ca o iubesc din toata inima..!? striga Jake , fratele lu Emm
-Oke baietii.Incercati  sa nu mai imprastiati bucurie si voie buna pe langa mine..Nu vreau sa va stric tot cheful ..dar Hello eu tocmai  am fost ranit de femeia vietii mele..putina compasiune primesc si eu ?
 -Compasiune ?! urlara Jake si Emm la unison..
-Da..compasiune , mila ..Stiti voi...! argumentez eu
-Tu ai parasit-o pe Bels ..zise Emm
-Si tot tu suferi ? striga Jake
-Motivul pentru care am parasit-o este unul destul de intemeiat asa ca tace-ti! Le’am scurtat-o eu ....
   Si asa a inceput povestea vietii mele  ......

2 comentarii:

  1. destul de interesant...astwpt urmatorul capitol :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Super capitolul.Debea astept acea numita seara.Bafta la next :*

    RăspundețiȘtergere