duminică, 13 noiembrie 2011

I need you :(



Stau in patul moale din dormitor si privesc pozele cu noi de pe noptiera.. Incep sa ma intreb de ce ..De ce m-ai lasat ? Eram ata de apropiate , ne imparteam totul si ne iubeam mai preusus de orice . Dar tu te-ai indepartat. Flacara prieteniei noastre s-a stins incet incet si nu a mai ramas decat cenusa si amintirea vremurilor trecute.
 Fiecare gand, fiecare vorba buna , fiecare imbratisare imi raman intiparite in suflet si nu le pot sterge.Am avut prea multe momente bune ca sa le mai memorez si pe cele rele.
  Dar distanta si-a spus cuvantul.Acum cand am cea mai mare nevoie de tine nu esti aici.
Acum cand distanta ma omoara nu imi intinzi mana.Pentru ca eu fost prea multe fapte.
  Fapte care ne-au despartit .Nu a fost numai vina ta.Amandoua am gresit : “Tu m-ai indepartat iar eu te-am lasat sa pleci”!
   Si regret , regret pentru ca tin la tine prea mult.11 spun totul ! J
Dar cum pot sa lupt cu despartirea cand tu nu imi esti aproape ?
Cum pot sa rad atunci cand lacrimii amare imi inunda sufletul daca tu nu ma imbratisezi ?
Cum pot sa infrang durerea daca tu nu ma tii de mana ?
   Pentru ca da , oricat de mult as nega , am nevoie de tine asa cum am nevoie de aer.
Fiecare gand pe care il am iti este menit.Fiecare zambet e al tau.
    Prietena , confidenta si sora mea de suflet ! Toate ai fost si probabil ca inca mai esti , acolo adanc in suflet.Dar nu mai pot.Nu mai pot sa fac nimic!
   As fi luptat cu oricine pentru tine.Dar un singur dusman m-a infrant :
“Timpul si uitarea “
   Pentru ca atunci cand o sa te uit , atunci cand nu voi mai simtii Sfanta Noastra Prietenie , atunci poti fi sigura ca m-ai pierdut !
   Asa ca nu te m-ai lasa asteptata si omoara zidul care ne desparte. Deoarece am nevoie de tine Andreea  si nimic nu o spune mai bine ca acest cantec :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu