joi, 3 mai 2012

Proolog GML


If tomorrow never comes: 



“ Undeva in intuneric ma astepta. Stiam ca fiecare pas imi era urmarit dar nu ma puteam speria. Nu acum cand stiu cine e cu adevarat.Uneori e bine sa dai  foc sperantelor. Nu imi permit sa sper. Am pierdut déjà prea multe.
 Dar un urlet ma oprit din scurtul monolog. Stiam ce urmeaza. Daca infernul avea gust de mucegai atunci am ajuns acolo unde trebuia .
-         “La la la , diseara o sa mori precum durerea unei tumori “
Rasul incontrorabil ii parasea gatul. Plangeam. In toata viata mea nu am mai simtit un asa mare regret. Regret ca aveam sa omor ceva ce iubeam.
 Sau sa mor de mana sa.
-         Inca cincisprezece secunde si incepen parada Ariann!
Vocea mi se oprise. Cincisprezece secunde si cineva va muri.
15
14
13
12
11
10
……..
5
4
3
2
1
 Tic-tac … Jocul incepe. Si nu stiu cine va castiga ! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu