duminică, 26 iunie 2011

1. Proolog :x


-          Mami ..Vreau si eu un taty…Toate fetitele au tati..Eu de ce nu am unu ? zambi ingerul din fata mea .
-          Pentru ca tu esti unica iubire..Tu nu esti la fel ca celelalte ! ma scuzam eu.
-          Mamy dar eu vreau un tata...Care sa se joace cu mine , care sa ma plimbe , care sa ma duca de manuta in prima zi de scoala,Care sa ma certe daca am vreun prieten..Care sa te iubeasca pe tine,,,Eu am nevoie de un tata mami ! J
-          Scuze sufletel ..O sa iti cautam un tata !
O my Good..Un tata ? Sa ii dau un tata ? Cum sa ii zic ca tatal ei e defapt sotul matusei..Cum sa ii zik cat de mult mi’as fi dorit ca el sa fie cu mine..
     Cum sa o fac fericita cand imi cere imposibilul ! ;)

3 comentarii:

  1. Imi plce...este o idee super ....Dar eu nu prea am inteles (poate e din cauza ca nu am mai dormit calumea de mult :D) ...deci Edward o paraseste pe Bella pt Alice , Jazz o place pe Bella , JAke e cu Rose si Bella cu Emmet ....nu ? ....si pana la urma cine pe cine iubeste .....:D ca eu asta nu prea am inteles ....ei ajung sa se iubeasca cum era in original sau in forma data de tine .....

    xoxo RIRI

    P.S.- stiu ca e cam aiurea intrebarea dar chiar nu ma duce capul in momentul de fata .

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu chiar ;) Situatie e mult mai complicata
    O sa intelegi odata cu capitolul 1 mai bine

    RăspundețiȘtergere
  3. Zuuuperr!E cel mai inocent lucru din lume;
    -Mami vreu si eu un tati.Sa ma ducxa de manuta in prima zi de sc.
    OOhhhhh atat de dulce.Zbor la urmatorul.Tocmai ti-ai facut un fan =)))

    RăspundețiȘtergere