duminică, 26 iunie 2011

2.Prefata

       Credeam ca ne vom iubii vesnic , visam la o viata in care tu esti al meu pentru totdeauna..,Am avut incredere oarba in voi ...Am crezut vom trai fericit pana la adanci batranete,,ca in povestile cu Fat –Frumos.. Numai ca povestea mea nu a avut un final fericit..Si se pare ca nici in viitor nu se prevede unul..
       Tradarea ta a fost foarte dureroasa..Dar a ei a fost coplesitoare..Era sora mea, stia cat de mult te iubesc , ma ascultase nopti la rand cand ii povesteam visurile mele..Vazu-se cat de mult contai pentru mine...Fusese martora iubirii noastre..Si totusi a fost in stare sa ma umileasca , sa mi te fure, sa distruga tot ce aveam..
        Ea, sora mea a fost in stare sa ma aduca la capatul puterilor , sa imi fure tot..
De ce ? Pentru ca iubirea vietii ele avea ochi doar pentru mine..Si astfel ea mi’a rapit tot ce aveam doar pentru ca UN BAIAT ma placea pe mine si nu pe ea..
         Ironia sorti..Eu fata  simpla si cuminte, tu cea provocatoare si rebela..Eu draguta , Tu superba... Eu insipida ,Tu perfecta...Si totusi « Mie dor de noi » de ceea ce am fost odata ! 

Un comentariu: