miercuri, 10 august 2011

Scrisoarea 1- Alice *

 Daca cineva mi-ar fi spus ca atunci cand voi ajunge la liceu imi voi ura sora , l-as pi pocnit..Te iubeam prea mult ca sa cred ca poti fi asa de rea..Sa te vad dincolo de aparentele iubirii mele..Erai invelita intr-o mantie neagra in ochi mei..Nu iti vedeam decat partea buna.Decat inocenta ta ..Zambetul tau angelic..Privirea ta de printesa..Erai tot ce mi-as fi putut dori..Erai surioara mea mai mica si mai firava..
   Astaa ai fost..Pana in clipa cand am ajuuns la liceu..Te-ai schimbat atunci. Nu ai mai fost aceasi Alice care zambea cand manca acadele , care juca volei cu fetele vecinilor , care se urca in copaci dupa fructe..care facea mii de poze dar din care ador doar cinci.. Nu ai mai fost aceeasi..Si continuii sa te schimbi in ceva ce imi este total necunoscut ..
   Si ma intreb deseori de ce..De ce imi faci asta..De ce iti faci asta ? Pentru popularitate ? Pentru faima ?
Le-ai avea si fara..Ai fi mult mai fericita fara sa fii nevoita sa renunti la tot ce mai apoi iubeai..
 Desi te iubesc , nu pot sa te mai iert..M-ai distrus.Ai fost in stare sa ma aduci in stadiul in care ma gandeam sa ma sinucid..
   Vreau doar sa stii ca nu m-am culcat cu Jazz niciodata..Ca nu il iubesc asa cum o faci tu si ca as renunta fericita la el daca as afla ca te iubeste..
  Vreaau sa stii ca te iubesc..Si ca  atunci cand ma voi intoarce din NY , de la Natalia  , voi fi o alta eu..O "eu" care seamana cu tine..O "eu" transformata de tine.. >:p

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu