miercuri, 10 august 2011

Scrisoarea 2- Edward *

Tie sufletul meu ce pot sa iti mai zic ? Ca te iubesc ? Ca esti viata mea ?..Ar fi minciuni..Pentru mine esti mai mult decat viata mea.. te iubesc prea mult.. esti universul meu.
 Si totusi asta nu schimba nimic..Iubirea pe care ti-o port o voi ascunde intr-un colt de suflet si nu ii voi da voie sa iasa nicodata la suprafata..
  Mi-ai inselat increderea de prea multe ori.Mi-ai tradat iubirea .Iar asta e un lucru pe care niciodata nu il voi ierta sau uita.. Bella cea buna si suava a disparut..A fost distrusa de tine..De sora mea.. de voi toti.. O sa ma schimb..O sa ma schimb in voi.. O sa va arat ca  si eu pot fi de gheata.. O sa ma razbun Edward..Daca te-a durut faza cu Jazz , ceeea ce voi face in continuare va fi o condamnare la moarte..Voi ajunge exact ceea ce tu urasti cel mai mult : pe tine..Voi  fi tu.. Fumand ,  trangand joane , o alcolica..Imi voi distruge viata ca sa va distrug pe voi.. Mi-o voi trage cu Jazz si cu toti cei care ma vor vrea..Si te asigur ca vor fi destui
   With love , your babi Bella

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu