miercuri, 10 august 2011

Ultima Scrisoare -Rose*


 Si am ajuns si la sfarsit ! Scumpa mea Rose ! :x Cea pe care o iubesc enorm si care ma ajutat in toate..Imi pare rau ca am plecat in graba si nu am avut timp sa imi iau la revedera.. Sper ca aceasta scrisoare sa te lamureasca cu privirea la planul meu malefic si genial impotriva tuturor ! 
  Am de gand sa stau o perioada indelungata  in NY la Natalia si Teresa... Acolo o sa ne schimbam radical ..SI eu si Hanna..O sa ne intoarcem cu Teresa inapoi si o sa o punem sa ne ajute in planul nostru de razbunare,, O sa ma schimb si o sa fiu Edward..O sa o las pe Bella cea buna in NY adormita si mult prea ranita...  
  Am nevoie de tine sa ii spionezi , sa iii anunti ca sunt bine si ca sunt fericita.. Cand o sa ma intorc o sa aduc si pe cineva surpiza..Il mai stii pe Damon ? Varul lui Teresa ? 
      Ei bine el o sa fie cheia mea! Te iubesc si te rog ai grija de inima mea.. Am lasat-o la tine ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu