joi, 1 septembrie 2011

W.B.T.-Prefata



Cum e cand ai tot ce iti puteai dori dar totusi nu te simti implinita … Cum e cand descoperi  ca acel ceva ce ai vrut nu e si ceea ce aveai nevoie … L
Cum e cand iti dezamagesti prieteni , persoanele la care ti  si iti tradezi iubirea doar pentru un barbat pe care m-ai apoi afli ca nu il iubeai ...
 Va spun eu cum e : ingrozitor ! Te doare si nu stii ce sa faci . Iti vine sa urli dar te abti si taci .. Mi-am cladit cel mai minunat castel dr nisip plin de vise si sperante , dar valurile l-au darmat !
 Am ramas goala , fara sperante , fara sentimente .. Am pierdut tot , te-am pierdut pe tine , dragul meu , am pierdut iubirea ta pentru una bolnava ..
   In cazul asta , doar Magia Craciunului ma m-ai poate salva J Doar ceva magic imi poate lumina viata ! Spre ca aces Craciun George sa ma ajute sa te recastig , sa fii din nou al meu.. Te iubesc ! J


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu