joi, 1 septembrie 2011

WBT-Proolog





Timpul trece iar ranile se astupa ,dar cicatricea ramane si mereu iti va aminti de durerea ei ! Am facut multe greseli si chiar regret , dar nu stiu de ce dreacu tot pe alea le repet ;)
Doar prin vise am fost cu adevarat fericita  , am zambit si mi-am redat puterea de a trece peste toate . Caci in cruda realitate  , pentru mine mergea motto-ul : Zambeste chiar daca defapt lumea ta se prabuseste “ L Mereu eram inconjurata de oameni falsi , prieteni din interes si iubiri desarate .. Am ajuns sa fiu fericita din lucruri marunte , sa vad realitatea ca pe un monstru mancator de vise si iubirea ca un ocean de lacrimi , o insula pe care eu am naufragiat ! Am descoperit mult prea tarziu ca acel lucru pe  care il vroiam nu era ceva ce ma va face cu adevarat fericita ...
-          Diana , vino repede ..E vorba de Alesia ... A  fost batuta si violata.. Trebuie sa ajungem la spital ! striga Sorina
 Cum e cand o singura secunda de neatentie te poate costa o viata ? L


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu